czwartek, 5 grudnia 2013

Informacja

     Hey wiem że jest już 25 komentarzy ale nie dam raczej rady napisać nowego rozdziału przed 13.
Chodzi o to że jestem w trzeciej klasie gimnazjum i 10 , 11 , 12 mamy próbne egzaminy. 9 klasówkę z chemii a 13 z matmy. Mogę powiedzieć że to będzie najgorszy tydzień w moim życiu.  Mam nadzieję że rozumiecie mnie i poczekacie jeszcze ten tydzień... Nie obiecuję ale jak znajdę chwilę to spróbuje dodać coś  w ten weekend... Przepraszam,  tak się cały tydzień nałożył na siebie że jeszcze go nie ma a ja już mam dosyć...
     Jeszcze raz was przepraszam. ;(


12 komentarzy:

  1. Spooko!
    Poczekamy;D
    -J

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma sprawy, poczekać - poczekamy ważne żeby ci dobrze poszlo ;-) - Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej nominowałam cię do Liebsten Awards, więcej informacji tutaj: http://swiat-sisi.blogspot.com/2013/12/liebsten-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  4. za to dostaniemy dwa rozdzialy :D - - - - - Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ci poszly testy? I kiedy next?
    ~~~Zuzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testy zawaliłam jedynie polsk dobrze mi poszedł. Dlugo mnie nie bylo wiem i przepraszam na dniach powinnam coś nowego dodać ale mialam problemy i nie byłam w stanie nic napisać ... mam nadzieje że zrozumiecie...

      Usuń
  6. Mam nadzieje ze niedlugo pojawi sie nowy rozdzial
    bardzo wciagnelo mnie to opowiadanie czekam na dalszy rozwoj akcji

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy dodasz?
    -J

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyno, wracaj! Tak wciągną mnie Twój blog, że to jest jakąś masakra. On jest cudowny *.* Mimo, że nie jestem Directioner, czy Belieber to z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest już połowa na dzisiaj nie dam rady dokończyć postaram się jutro :) ale nie obiecuje jak nie jutro to poniedziałek :) Motywujecie mnie :) gdyby nie te komentarze żebym wracała to nie wiem kiedy by było :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój blog został nominowany do LIEBSTER AWARD! Więcej u mnie: http://unlucky10maybe11willbehappy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K