środa, 22 stycznia 2014

Przykra wiadomość...

Jak na razie nie jestem w stanie nic napisać mam za dużo kłopotów i coraz więcej chorób na głowie już nie tylko mamy ale i swoich które się zaczęły ukazywać... Nie dam rady jak na razie nic napisać. Myślę że do moich ferii czyli 17.02.2014 roku zawieszam bloga nie wiem czy to będzie dokładnie ta data ale nie jestem w stanie nic napisać siadam psychicznie już... Zastanawiam się też nad usunięciem bloga ale ciągle nie mogę tego zrobić, ponieważ wiem że czekacie... Przepraszam że was tak zawodzę ale serio już nie wyrabiam ze swoim życiem... Cały czas odwiedzajcie stronę może akurat coś dodam wcześniej ale myślę że do przerwy kiedy nie będę musiała chodzić do szkoły i wtedy będzie mniej kłopotów to i nowy rozdział się nie pojawi... Jeszcze raz bardzo was przepraszam.... Koffam was ale proszę o zrozumienie bo ostatnio moja psychika siada przez pewne galerniki ze szkoły...

10 komentarzy:

  1. ehh współczuje ci będe czekać tyle ile trzeba *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mozesz usunac! Blagam cie!! Trzymaj sie! Wszystko sie jakos ulozy!! Nie mysl teraz o blogu tylko o sobie, ale nie mozesz go usunac!! Prosze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się kochanie i nie martw się o nas, będziemy czekać ile trzeba, przecież im lepsze twoje samopoczucie to i rozdział lepszy, prawda? Mam nadzieję że wszystko się ułoży, nie usuwaj bloga tylko po prostu wróć kiedy będziesz mogła, choćbyś wróciła po 3 miesiącach wiedz, że my nadal będziemy tu na ciebie czekać xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się. Nie martw się o nas. Tylko nie usuwaj bloga. My poczekamy. Choćby 6 miesięcy. Współczuje. Jesteśmy z Tobą. Będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będziemy czekać, nie ważne ile. Ważne, żeby ułożyło się wszystko w Twoim życiu, pewnie nie nastąpi to za szybko, ale nie ważne. Ważne żebyś poczuła się dobrze,nie myśl teraz o nas a o sobie, teraz Ty jesteś najważniejsza. Nie przejmuj się tymi dziewczynami, bo pewnie są takie, że myślą tylko o obrobieniu dupy niż o uczuciach innych, nie wiedzą co przez nie dzieje się w środku.. ale no cóż, trzymam za Ciebie kciuki, bądź dobrej myśli, nie będę Ci pisać, że wszystko będzie dobrze, bo z reguły to się nie sprawdza. Kochamy Cię.. / Ola. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj się! Nie usuwaj bloga... Teraz myśl o sobie, my poczekamy. Na pewno będzie dobrze:)
    -J

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra, rozumiemy Cię! Też mam ostatnio bardzo ... psychikę.. po prostu mi siada, oby Twojej mamie i Tobie i osobą na których Ci zależy poszczęściło się, bo cierpisz, widać po sposobie pisania. <3 Kocham te opowiadanie i jeżeli je usuniesz to sama Ci dokopię rozumiemy się? Możesz mieć długą przerwę, ale wróć jak zwycięzca oks? <3 No i liczę na to że pod koniec 1 połowy Twoich ferii jeszcze wyskrobiesz coś, ale najważniejsze zdrowie c'nie?
    #myworldmylive
    ps. Jak zwykle wylogowałam się, żeby czytać Chills, no ale hah zapomniałam hasła :/ to takie tró. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuje,bądź silna,nie daj się, będę czekała tyle ile będzie trzeba.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przykro mi :'( zdrowiej kochana! Naważniejsze,żebyście wszyscy wyzdrowieli :) poczekamy na Ciebie nawet kilka miesięcy ;) wiem,że wcześniej nie komentowałam nic,ale czytam dopiero od dziś.Cudowny blog <3 ZDROWIEJ : D

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak kochana? Czujesz sie juz troszeczke lepiej? <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K