poniedziałek, 3 marca 2014

Tssa

Aktualnie mam zabrany komputer telefon i tak dalej nie mogę napisać nic na bloga. Przez pewien czas był zablokowany ponieważ moja mama chciała czytać a jak same wiecie wolałam nie ;p myślę że uda mi się któregoś dnia zdobyć na jakiś czas więcej niż teraz (5 minut na prace domową z polskiego) i napiszę wam coś z czego będziecie zadowolone już mam tyle pomysłów *.*ale dupa bo nie moge pisać a na kartkach mam lenia z przepisywaniem później ;/
Kocham was tak bardzo i proszę o jeszcze ciuuuut cierpliwości może uda mi się jakoś to zrobić :)

3 komentarze:

  1. TAK!! rozumiem wszystko ;) czekam na nn.
    O Jezusieńku tak się cieszę,że wracasz !! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko...Rozumiem;D
    Czekam na nexta;p
    -J

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem Cię i będe czekać ile trzeba:*

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K