sobota, 29 listopada 2014

:)

Widze że ktoś tu jeszcze wchodzi i tak jakby chce dalszą część....
Z wejścia musze powiedzieć że dostawałam już powoli obsesji na punkcie 1D po czym przestawałam widzieć świat realny i odcięłam sie od tego wszystkiego co było bardzo trudne... Trochę boje sie powrócić do tego ale jeżeli będzie chodzić 15 osób nadal chętnych którzy obiecają że jednak będą komentować i czytać bo to jest dla mnie ważne to moge spróbować wrócić ale nie obiecuje i to też dopiero od połowy grudnia :)  nie chce żeby to były same anonimy zależy mi na kontach wiec jeżeli nie masz a chcesz żebym prowadziła załóż konto ponieważ chce 15 komentarzy. Anonimów nie liczę ale też  mam nadzieje że i takie będą to zalezy od was.

8 komentarzy:

  1. Dajesz maleńka <3

    Ściskam i życzę weny
    You Belong With Me

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj do mnie SKARBIE!!!
    Weny, Malutka xx

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekam na kolejną cześć! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej!! Jestem od początku będę do KOŃCA <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chce nexta! Spinać dupy i komentować!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na kolejną cześć

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam i już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj do pisania! :D
    -J

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K